Понеділок, 19 вересня 2016 18:30

Село – місту! або Вдаримо ярмарком по економічній кризі

17 вересня у Сумах відбувся Агродень. Подія, організована Аграрною Партією в Сумській області, дійсно унікальна: такий собі ярмарково-розважальний захід. Розгорнувся він на парковці «Центрального ринку» в Сумах. Тут вам і торгівельні ятки із продуктами буквально щойно із грядки, і концерт самодіяльних колективів та виконавців. То що по чім та чи добре ярмаркувалося?

 

На ярмарок з’їхалися ті, хто самі себе годують та розважають, -  сумські аграрії. Усього близько сотні виробників та переробників. Представлені практично всі райони Сумщини, окрім чотирьох північних. Ті, хто працюють на землі, приїхали до міста поділитися своїм врожаєм.

«Село – місту» - такий головний меседж цього розважально-ярмаркового заходу. Проводиться щось подібне в Сумах уперше, за ініціативи Аграрної Партії в Сумській області. Ціни на 30-40%, а то й 50 % нижчі за ринкові. Такого ви точно ніде не побачите», - розповіла один із організаторів ярмарку Оксана Мусієнко.

У доступності цін можна переконатися просто пройшовши вздовж яток із сільгосппродукцією. Картоплю на Агродню можна було придбати за 3 грн 50 коп, 800-грамову упаковку гречки - за19 гривень, охтирські яблука - 7-9 гривень за кілограм.

 

«Хотілося наблизити товари вирощені сільськими руками до місцевого мешканця. Ціни на всі товари на ярмарку виставлені за собівартістю. Усе це, аби жителі Сум могли закупитися на зиму картоплею, морквою, капустою. Такий собі антикризовий ринок», - говорить голова Аграрної Партії в Сумській області Сергій Карпенко. 

 

Доки дорослі прицінювалися та робили закупки, малечі теж знайшлася на ярмарку своя забава. Дітвора юрмилася біля огороджень із вівцями, кроликами та курми. Продавці залюбки давали охочим погладити або зробити з ними фото. До слова, усі тварини селекційні із хорошими показниками.

Щедрі аграрії не лише продавали, а й пригощали безкоштовно відвідувачів ярмарку. Ну де ви ще поласуєте малиною завбільшки зі сливу або підсолодите життя відбірним медком?!

Розважали всіх, і покупців, і продавців, самодіяльні колективи та виконавці районних будинків культури. Тут же під сценою можна було присісти на імпровізовані ряди стільців із тюків соломи.

Скажете, у чому вигода для самих аграріїв: їхати за кілька десятків, а то й сотню кілометрів подолати, аби дістатися Сум?! Усе дуже просто, говорять самі виробники та переробники, хотілося поділитися радістю за хороший урожай, який зібрали цього року. А ще це своєрідний маркетинговий хід, аби заявити про себе міському жителю та прорекламувати свій товар. Довести, що вирощене на сумській землі – найкраще, і вже точно запхне за пояс будь-які напівфабрикати із супермаркетів.Ярмарок видався на славу, зізнаються і ті, хто продавав, і хто купував. Утім часто влаштовувати такі заходи не вдасться, говорять організатори. Адже місцеві товаровиробники у такий спосіб демпінгують ціни. Тож не дивно, що у Аргодень торговці на «Центральному ринку» дещо втратили виручки.

 

«В Аграрної Партії є мрія – створити соціальні ринки від сільгосптоваровиробників. Вони як ніколи актуальні нині, коли ціни на харчі ростуть шаленими темпами, а магазини та супермаркети змінюють цінники подекуди кілька разів на день. Ця мрія може стати реальною лише тоді, коли аграрії займуть місця у депутатських корпусах усіх рівнів: сільських, районних, міських, обласних та у Верховній Раді. Тільки тоді ми зможемо провести все це на законодавчому рівні та створити соціальні ринки, які так потрібні українцям, і зокрема сумчанам, щоб вижити у кризові часи», - переконаний керівник Аграрної Партії в Сумській області Сергій Карпенко.

А поки соціальні ринки у перспективі, організатори планують зібрати подібний ярмарок ще навесні.

Прокоментувати:

Переконайтеся, що ви вводите інформацію, де це зазначено (*) . HTML-код не допускається.